Thursday 22 November 2012

Cari tajuk sendiri :>

Hai and Assalamualaikum wahai manusia ~ 
Fuih fuih *Tiup sawang kat blog* 
Loooooooooong time no posting-posting right ? 
Almaklumlah , kemalasan mahu tekan papan kekunci lappy ni . 
Lagipun hari tu busy benar dengan Final Exam nyaa ._. 
K , sebenarnya hari tu cikgu kata takda exam , last-last cikgu kata ada pulak . Memang taklah .. 
Budak-budak setingkatan semua memang gelabah gilosss , eh tipu je , ada yang COOL  . 
Bukan Cool lah , ada yang tak kisah .
Kisah tak kisah dua minggu Exam .
Tup tup dapat result .
Hmmmmmmmmmmmmm .
Jangan tanya lah result aku , Alhamdulillah , okey je -____-
Bila dapat result semua mata merah (-**-)
Mana sempat nak belajarnya , dengan PBS yang menimbun-nimbun bak Gunung Everest ,
Gunung Everest pun kalah kut . Masalah masalah .
Apapun , tahniah lah yang berjaya dalam Final Exam 2012 .
Yang kurang berjaya , Marilah kita berusaha tingkatkan kemajuan dalam Tahun 2013 ,
2013 , Coming soooooooooooon =.=
Aku akan rindukan kenangan-kenangan , manis , pahit , masam , tawar dalam tahun ni
*Menangis tepi rak buku*
Aku sentiasa doakan kejayaan kita bersama wei .
Aku nak mintak maaf if dalam tahun ni aku pernah buat salah kat u all,
alahhh gurau-gurau biasalah kan ,
Btw , Happpppppppy Holidaaaaaaaaaaaaaaaaaaay peoples :*
Have a good Holiday ~ Ngeh ngeh :D
Aku amat merindui kalian (-^^-)'


Yang amat mengasihi anda ,
Farhana Zawawi  <3


No comments:

Post a Comment