Sunday 21 April 2013

Allah Selamatkan Kamu dan Kamu :)


Hai , Assalamualaikum :) Dah lama tak update . Almaklumlah , masa mencemburui saya :p

Yang pertamanya , Happy birthday mak :* 8 April hari tu :) haha , tak ada benda nak kasi , kami adik beradik kongsi duit beli kek SR . haha :)

Selamat Hari Lahir mak :*
Iloveyousomuch :*
Thanks sebab jaga kakak sampai sekarang :*

20 April , Birthday kawan aku , Iman Abdul Rahim , Kawan aku sejak 5 tahun lagi , kitaorang rapat sangat , Kitaorang jiran . Dia ni blur , tapi kadang kadang tempat ngadu aku jugak , kadang kadang mintak tolong dia , dia banyak tolong aku , Iman , Aku harap friendship kita kekal sampai Jannah k ? :* *Hug*

Aku ngan Asmira plan nak celebrate birthday Iman kat Tesco , Cikgu Hafizah siap bagi duit suruh beli kek , dia memang janji nak join kitaorang , tapi anak dia demam , so tak dapat join .

Then , Sabtu petang tu , Asmira pick up Iman bawak pegi Tesco , dia pun tak tahu sebenarnya kotaorang nak bawak dia gi Tesco . Haha , lawak dia ni :)

Aku pegi then ada Ainaa , Nada , Aida ariza , Fadhilah , haha , tak ramai yang ada :)
Aku ngan Asmira pegi carik hadiah , kami tak tau nak beli apa untuk dia . Haha , last last ada satu benda . Jam Ice Watch , haha , kami share duit , Maklumlah , budak sekolah macam kami , mana nak ada duit banyak banyak :)

Haha , Itu je lah kot , nah , bawah ni ada gambar gambar kami yang comel . Enjoy yourself :*

Muka Iman yang terharu sebab kami buat surprise :') 
Kami pakat share duit beli untuk Iman :) 
Hadiah dari Aku dan Asmira :p
Sweet kan kami ^^

Hadiah dari kawan kawan yang lain :* 

Me w Iman :) 

Again and again :B 

We cute and we know it :D 
Bukan di tempat yang mewah , tapi tempat ni akan sentiasa
ada dalam memori indah :) 

Us , Friends , Little Sisterssss :)
Iklan Colgate plus Darlie .


K that's all , bye , assalamualaikum ,
Night ! 











1 comment: